خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

حفظ شأن و منزلت سربازان از الزامات است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۶۵

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید برخورد و نگاهمان با سربازان وظیفه پدرانه و متعهدانه باشد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س)، اظهار کرد: امید است همه ما محب واقعی ایشان باشیم و بتوانیم راه و منش این بانوی بزرگوار اسلام و ائمه اطهار را پیروی کنیم و عملکردمان موجب رضایت خداوند متعال، ائمه اطهار و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم، افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا یکی از مجموعه های تأثیرگذار در نیروهای مسلح کشور است و این سازمان مسئولیت تأمین نیروی وظیفه و سربازان را برای نیروهای مسلح و برخی از سازمان ها و دستگاه ها عهده دار است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در واقع سازمان وظیفه عمومی صرفا متعلق به نیروی انتظامی نیست و فرا ناجایی و متعلق به همه نیروهای مسلح است؛ نیروهای مسلح اعم از سپاه ، ارتش ، وزارت دفاع، ناجا و... باید از این سازمان هم خدمات گیرنده و هم پشتیبانی کننده باشند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: سازمان وظیفه عمومی به نوعی با آحاد مردم در ارتباط است و جوانان به عنوان سرمایه های گرانبهای این مرز و بوم، مخاطب اصلی این سازمان هستند؛ سازمان وظیفه عمومی در معرفی جایگاه والا و خدمت مقدس سربازی نقش موثری دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید نگاهمان به سربازان وظیفه پدرانه، متعهدانه، مسئولانه و در راستای ارتقاء و پیشرفت جوانان باشد.

وی ادامه داد: مجموعه های بکارگیری سربازان وظیفه، باید مرکز تربیت و پرورش این جوانان عزیز باشد و بایستی از ظرفیت و استعداد سربازان عزیز در راستای اعتلای کشور بهره برد.

فرمانده ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای تکریم سربازان و حفظ شأن و منزلت این عزیزان، برنامه هایی دنبال می کنند که برگزاری جشنواره سرباز یکی از برنامه های ناجا در این راستا است.

سردار اشتری تأکید کرد: وظیفه ما مسئولان این است به گونه ای عمل کنیم که سربازی به عنوان خاطره انگیزترین ، شیرین ترین، کارآمدترین و تأثیرگذارترین دوران زندگی جوانان ثبت شود.

وی با اشاره به خدمات دهی سازمان وظیفه عمومی ناجا، عنوان کرد: سالانه حدود ۳ میلیون خدمات توسط این سازمان به مردم ارائه می شود که بایستی علاوه بر ارائه خدمات به تکریم «ارباب رجوع» و «اخلاق مداری» توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با توسعه خدمات الکترونیک، میزان مراجعات حضوری مردم به این سازمان کاهش یافته در حالیکه میزان ارائه خدمات افزایش داشته است.

وی بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیک تأکید و بیان کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا با بکارگیری فناوری های نوین از مجموعه های پیشرو ناجا در خدمات دهی به مردم است و باید این رویکرد را تقویت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه طرح های مطلوبی در سازمان وظیفه عمومی انجام شده است بر تدام این طرح ها و برنامه ها متناسب با توسعه فناوری تاکید و خاطر نشان کرد: تعامل با نیروهای مسلح از اصلی ترین وظایف سازمان وظیفه عمومی است.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به خدمات و اقدامات سردار صدرالسادات و مجموعه سازمان وظیفه عمومی، اظهار کرد: سردار صدرالسادات قریب به ۳۷ سال در مسئولیت های مختلف، باانگیزه  و  برنامه خدمت کردند، از زحمات و تلاش های این برادر بزرگوار تشکر می کنم چرا که همواره در هر مسئولیتی منشأ خیر و برکت بودند .

وی با معرفی رئیس جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا، بیان کرد: سردار بهرام نوروزی نیز از پیشکسوتان نیروی انتظامی هستند و عهده دار مسئولیت های مختلفی بوده اند.

فرمانده ناجا ضمن آرزوی توفیق برای سردار صدرالسادات و موفقیت سردار نوروزی، گفت: امید است سرباز شایسته و لایقی برای مقام معظم رهبری و کشور عزیزمان باشیم.

حکم تقدیر از سردار صدرالسادات و انتصاب سردار نوروزی توسط جانشین بازرسی کل ناجا قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز