خبرگزاری کار ایران

سردار ساجدی‌نیا تشریح کرد:

جزییات دستگیری سارقان هالیوودی/ دو نفر از سارقان، کارمند بانک پاسارگاد هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۷۴

رئیس پلیس تهران بزرگ جزییات دستگیری سارقان خودروی بانک پاسارگاد را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص دستگیری سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در جمع خبرنگاران گفت: پنجشنبه هفته گذشته خودروی حمل پول بانک پاسارگاد مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و با توجه به اینکه سارقان بسیار زیرکانه عمل کرده بودند به حدی که از خودشان هیچ رد پایی نگذاشته بودند، اما پلیس آگاهی تهران توانست با عملیاتی این سارقان را دستگیر کند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این سارقان هالیوودی در نهایت به چنگ پلیس افتادند، خاطرنشان کرد: در عملیات سرقت شش نفر دخیل بودند که دو نفر از آنها عاملان اصلی محسوب می‌شدند. شب گذشته با توجه به تحقیقات پلیس آگاهی تهران مجرمان در یکی از استان‌های شمالی و تهران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: تنها ۵۵۰ میلیون پول خرج نشده از مبلغ سرقت شده باقی مانده است. این سارقان می‌خواستند سرقت دیگری را هم پایه‌ریزی کنند. لازم به ذکر است که برای سرقت این خودرو از چند ماه قبل برنامه‌ریزی کرده بودند. سارقان مسلح که دو نفر از آنها متاسفانه کارمند بانک پاسارگاد است با از کار انداختن دوربین‌ها, راه سرقت را آسان‌تر کرده بودند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص یک خانم دستگیر شده که مرتبط با عملیات بود نیز گفت: یک خانم دستگیر شده، اما هنوز ارتباط او با این پرونده مشخص نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز