خبرگزاری کار ایران

مسجد جامعی مطرح کرد:

تظاهر به مسوولیت‌پذیری می‌کنیم/ گزارش نمی‌دهیم، گزارش‌سازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۴۴۸

عضو شورای‌شهر تهران گفت: ما در حوزه مسوولیت‌اجتماعی گزارش نمی‌دهیم، گزارش‌سازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در نشست «جایگاه مسوولیت  اجتماعی شرکتی در بهبود فضای کسب و کار» با بیان اینکه مسوولیت اجتماعی بحث احترام، اخلاق و موضوع اعتقادی و فراتر از قانون است، گفت : نگران آن هستم که روح مسوولیت اجتماعی تغییر کرده و ما تظاهر به این مسوولیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه روستاها را خراب می‌کنیم تا تهران را آباد کنیم، اظهار کرد: اگر روح مسوولیت‌اجتماعی را در نظر بگیریم باید به الگوی توسعه دیگری فکر کنیم.

مسجد جامعی با بیان اینکه مسوولیت اجتماعی در روح ایرانی وجود دارد و مهربانی را اقتضاء می‌کند، گفت: در گذشته مسوولیت اجتماعی در کشور در کوچه‌های ایران و در همه‌جا دیده می‌شود.

این عضو شورای‌شهر تصریح کرد: ما در حوزه مسوولیت‌اجتماعی گزارش نمی‌دهیم، گزارش‌سازی می‌کنیم. ما مسوولیت‌پذیر نیستیم بلکه به مسوولیت‌پذیری تظاهر می‌کنیم و از زمانی گرفتار انحطاط شدیم که خواستیم ما را مسوولیت‌پذیر بدانند.

وی با بیان اینکه حرکت اصغر فرهادی که به ملیت خود احترام گذاشت و در مراسم اسکار شرکت نکرد نوع مسوولیت اجتماعی بود، گفت: ما نیاز به تفکری داریم که مسوولیت را درون انسان‌ها نهادینه کند.

این عضو شورای شهر گفت: اگر سینمای ما جهانی شد به دلیل آن بود که شاخص‌های سینمای ایران را تعریف کردیم و این اقدام است که باید در همه ابعاد داشته باشیم و شاخص‌هایمان را تعریف کنیم.

مسجد جامعی اشاره کرد: در دولت آقای خاتمی یک نظرسنجی درباره گرایش به مسایل دینی و ملی مطرح شد که نشان می‌داد گرایش ها در آن موقع زیاد بوده است. این در حالی است که اکنون مسایل تغییر کرده مثلا در آن زمان در خانه‌ها مراسم قرآنی برگزار می‌شد اما آیا می‌شود اکنون در آپارتمان‌ها چنین مراسمی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز