خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش خبر داد:

اعزام بیش از۴۰۰ هزاردانش آموز به ارودهای راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۵۹

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش گفت: تاکنون ببش از۴۰۰ هزاردانش آموز کشور به اردوهای راهیان نوراعزام شده اند.

به گزارش ایلنا، مهدی فیض درحاشیه تجلیل ازطلایه داران تعلیم وتربیت استان سمنان افزود: هدف اصلی آموزش وپرروش تربیت دانش آموزان است و فضای علمی و آموزشی بهانه هایی هستند تا دانش آموز درابعاد مختلف رشد متوازن داشته باشند.

وی با اشاره به تربیت دانش آموزان مطابق باسندتحول بنیادین اظهارکرد: به تعبیری که درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش آمده است است باید دانش آموزی داشته باشیم که درساحت های مختلف آماده زندگی آینده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با بیان این که اردوی راهیان نور جز موقعیت های یادگیری به حساب می آید، تصریح کرد: این موقعیت ها بیش از هرچیز می تواند ما را در تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش، یاری دهد.

فیض بابیان اینکه اردوی راهیان نور با همکاری نزدیک آموزش وپرورش وبسیج برگزار می شود، گفت: دانش آموزان سراسرکشوراستقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشته اند.

وی ازاعزام بالغ بر۴۰۰ هزاردانش آموز کشوردراردوهای راهیان نور تاکنون خبردادوگفت: پیش بینی ما این است که تا پایان تابستان سال ۹۶ وخاتمه دوره یک ساله اردوها  بالغ بر۷۵۰ هزارنفر به اردوی راهیان نور اعزام کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به فرارسیدن هفته تعلیم وتربیت اسلامی و روز هشتم اسفند روز امورتربیتی گفت: مجموعه پیشکسوتان تربیت درستاد مرکزی را فعال کرده ایم تا از دیدگاه ها و نظریه های کاربردی در این حوزه بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز