خبرگزاری کار ایران

سرخو مطرح کرد:

جبران عقب ماندگی‌های مترو و اتوبوسرانی در سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۵۰

رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران از جبران عقب ماندگی‌های مترو و اتوبوسرانی در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو، رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در بررسی لایحه الزام شهرداری تهران به تهیه و تدوین سیاست‌های کلی برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران و ارائه آن به شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌کنیم این طرح برای حداقل یک سال مسکوت بماند تا در شورای بعدی به آن پرداخته شود.

سرخو گفت: سال ۹۶ سالی است که می توان در این باره به بحث و نظر پرداخت و در سال ۹۷ برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران تدوین شود.

وی افزود: به عنوان مثال در حوزه مترو و اتوبوسرانی با همکاری شهرداری تمهیداتی اندیشیده شده است تا عقب ماندگی های سال های ۹۴ و ۹۵ در این حوزه ها در سال ۹۶ جبران شود.

سرخو با اشاره به الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه بهره برداری از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی هنری و ورزشی بوستان های بزرگ مقیاس در حمایت از این طرح گفت: با توجه به آن که بعضا برنامه ریزی منسجمی برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان های شهر تهران وجود ندارد، بزهکاری هایی در آن ها اتفاق می افتد.

وی افزود: اگر برای این بوستان ها یک برنامه فرهنگی و اجتماعی دقیق و منسجم وجود داشته باشد علاوه بر استفاده بهتر از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و فراهم کردن موجبات آسایش و آرامش مردم جلوی بسیاری از تخلفات گرفته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز