خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

قالیباف به تعهداتش در قبال کسبه اطراف پلاسکو عمل کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۱۴۰

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ کسبه اطراف پلاسکو در شب عید سرگردان هستند و ضروری است شهردار تهران هر چه سریعتر به تعهداتش در قبال کسبه اطراف پلاسکو عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به فاجعه پلاسکو گفت: در این حادثه علاوه بر فرو ریختن ساختمان، مغازه‌های اطراف نیز در راستای جستجو جانباختگان، آوار برداری و مهار آتش آن نیز تخریب شد یا آسیب اساسی دید.

وی ادامه داد: در آن زمان شهردار تهران قول داد که ظرف 2 هفته موضوع را جبران  کند که تاکنون این اقدام نشده است.

مسجد جامعی با اشاره به اینکه در آستانه چهلم شهدای آتش نشان هستیم و موضوع در حال فراموشی است اظهار کرد: باید به تعهدات خود عمل کنیم الان شب عید است و کسبه کار دارند، در حالی که سرگردان شده اند.

این عضو شورای ‌شهر خاطر نشان کرد: پاساژ کویتی ها و پارکینگ شرقی برای حمایت از عملیات آسیب اساسی دیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهردار تهران در صحن شورای شهر تاکید کرد که اطلس آتش سوزی در تهران را به شورا داده ایم گفت: چنین چیزی نیست و ما اطلس آتش سوزی و زلزله را نداریم و بهتر است شهردار راستش را بگوید و اطلس را آماده و تحویل شورا دهد.

وی همچنین با اشاره به سیاست های مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره چشم انداز 25 ساله  کشور گفت: در این سند برای تهران نیز مواردی دیده شده است و با برنامه های شهرداری همپوشانی دارد.

مسجد جامعی افزود در این سند مساله شهرسازی با اولویت حمل و نقل عمومی و به ویژه حمل و نقل ریلی مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز