خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس:

ساخت مراکز فرهنگی و مساجد مناطق محروم را دگرگون کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۱۳

نماینده‌ی مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک بنیاد برکت اقدامات جهادی بسیار ارزشمندی در جهت تولید و چرخه‌ی اقتصادی استان و مناطق محروم در سراسر کشور انجام گرفته که باید قدردان این زحمات بی‌منت بود.

به گزارش ایلنا، بنیاد برکت نماینده‌ مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرمایه‌گذاری، مشارکت و همراهی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ساخت و بهره‌برداری از چندین واحد تولیدی و اقتصادی در استان گیلان، تأکید کرد: با کمک بنیاد برکت، شاهد حرکت پرشتاب اقتصاد و تولید در استان در جهت رفع محرومیت و کمک به اقتصاد مقاومتی هستیم.

اسدالله عباسی درباره خدمات بنیاد برکت در حوزه‌ی انتخابیه‌اش گفت: هم‌اکنون در این منطقه اقداماتی مشترک بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد برکت در یکی از دهستان‌ها آغاز شده و انشاءالله در آینده‌ی نزدیک به ثمر خواهد نشست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم تصریح کرد: قرار شده این منطقه به عنوان روستای نمونه در زمینه‌ی عمران، اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان توسعه یابد، ضمن این‌که به زودی جلساتی با حضور مسئولان این بنیاد برای تصمیم‌گیری به منظور بهره‌مندی از سایر خدمات برکت، خواهیم داشت.

وی به سرمایه‌گذاری و مشارکت 3212 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، زیربنایی، آموزشی، فرهنگی مذهبی، حمایتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی استان اشاره کرد و افزود: با کمک بنیاد برکت اقدامات جهادی بسیار ارزشمندی در جهت تولید و چرخه‌ی اقتصادی استان و مناطق محروم در سراسر کشور انجام گرفته که باید قدردان این زحمات بی‌منت بود.

عباسی با بیان این‌که ساخت مراکز فرهنگی، مساجد، مدارس مجهز به ملزومات آموزشی و کتاب‌خانه‌ها توانسته چهره‌ی روستاها و مناطق محروم را دگرگون کند، ‌بیان داشت: رونق اقتصادی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال پایدار در کنار اقدامات آموزشی و فرهنگی و علمی کار بسیار پسندیده‌ای است که نشان از اقدامات بنیاد برکت در جهت توسعه‌ی همه‌جانبه دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز