خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

تلاش برای مشکل فروش محصولات کارآفرینان

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۹۱

استاندار تهران گفت: از هر طرحی که به رونق فروش محصولات کارآفرینان کمک کند، استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین هاشمی در جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده با بیان اینکه از تمام طرح ها و پیشنهادات که می تواند مشکل فروش محصولات کارآفرینان را حل کند استقبال می کنیم، گفت: کوچکترین حرکت برای حل این موضوع زیباترین حرکت انسانی است. چرا که مستقیما برای بهبود معاش مردم قدم برداشته ایم.

وی افزود: همه سازمان ها و ادارات مرتبط مثل سازمان صنعت و معدن و تجارت و همین طور اداره کار و رفاه و تامین اجتماعی موظف هستند تمام تلاش خود را برای حل این موضوع انجام دهند.

هاشمی اظهار کرد: در نمایشگاه‌هایی که اکثرا هم خانم‌ها هستند و توانمندی‌های آنها را می بینیم اکثر آنها می گویند مشکل فروش محصولات را داریم لذا باید برای برون‌رفت از این وضعیت از تمام ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود مثل بسترهای اینترنت و بازارهای مجازی استفاده کرد.

در این جلسه استاندار تهران طرح پیشنهادی دفتر امور بانوان و خانواده برای فروش مجازی محصولات کارآفرینان را برای بررسی بیشتر به سازمان صنعت و معدن و تجارت ارجاع داد.

در ادامه ثریا شارقی با بیان اینکه باید آموزش شیوه های مجازی فروش کالا را ترویج کرد گفت: در دنیای امروز شیوه های سنتی و فیزیکی نمی تواند جوابگو باشد باید با توجه به وجود شیوههای جدید مثل فروش از طریق بسترهای اینترنت، دنیای جدیدی را به روی کار آفرینان باز کرد.

وی ادامه داد: باید به جایی برسیم که یک خانم خانه دار درگوشه منزل خود محصول خود را تولید کند و آن را مثلاً در اروپا بفروش برساند.

 دبیر کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده گفت: مشکل بازار فروش، مشکل مشترک اکثر کارآفرینان است درجلسه کارگروه استاندار محترم تهران تاکید خاصی بر حل این موضوع داشتند و دستور بررسی طرح پیشنهادی دفتر امور بانوان و خانواده که درمورد راه های ورود به بازرهای بین المللی از طریق بستر اینترنت بود را به سازمان صنعت ، معدن و تجارت صادر کردند  که با اجرای این طرح تحول چشمگیری در بازار فروش محصولات ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز