خبرگزاری کار ایران

مختاباد:

نگذاریم کسبه و کارگران پلاسکو فراموش شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۶۵

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون زمانی است که ما و سایر دستگاه های مسئول وظیفه خود را انجام دهیم و به بازماندگان حادثه پلاسکو رسیدگی کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین مختاباد در سیصد و سی و یکمین جلسه شورا با اشاره به فراموشی حادثه پلاسکو، گفت: حادثه ساختمان پلاسکو کم کم دارد از ذهن ها پاک می شود حال آنکه هنوز کسبه و کارگران این ساختمان مشکلشان آن هم در آستانه شب عید حل نشده است .

وی ادامه داد : اکنون زمانی است که ما و سایر دستگاه های مسئول وظیفه خود را انجام دهیم و به بازماندگان این حادثه رسیدگی کنیم.

در ادامه علی صابری با اشاره به این موضوع که آموزش مسائل حقوقی در سازمان صداو سیما جدی گرفته نمی شود، گفت: چند وقت پیش رییس سازمان بیمه مصاحبه ای در رابطه با خسارت زدن به خودروهای گران قیمت داشته که بر اساس آن سقفی برای پرداخت خسارت تعیین کرده بودند.

وی ادامه داد: این مصاحبه سبب شد تا سرگردانی های بسیاری برای شهروندان ایجاد شود همچنانکه پرداخت مابقی خسارت بیشتر از سقف اعلام شده بلاتکلیف ماند.

صابری افزود: لذا صدا و سیما می بایست در اطلاع رسانی و رصد اخبار در موارد آموزش حقوقی موارد منتشره را قبل از انتشار از صافی کارشناسان حقوقی بگذارند تا شهروندان در این زمینه دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز