خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا:

ناجا باید تهدیدها را بشناسد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۲۱

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: ناجا باید تهدیدها را بشناسد و برای ماموریت‌‌های آینده خود برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان امروز در نشست خبری اولین همایش معماری آینده ناجا گفت: مرکز مطالعات ناجا جوان‌ترین مرکز در نیروهای مسلح محسوب می‌شود که برای فردای نیروی انتظامی تشکیل شده است.

سردار رادان با بیان اینکه در خصوص معماری آینده ناجا کارهایی را آغاز کردیم، گفت: می‌توانیم در هفته آینده همایشی را تحت عنوان معماری آینده ناجا برگزار کنیم. ما باید تعریفی داشته باشیم که با کل نیروهای مسلح به صورت هماهنگ فعالیت کنیم.

وی افزود: ما باید در خصوص فعالیت‌های خود تصور و تفسیر داشته باشیم. تا بدانیم وضع حالمان چگونه است و همچنین بدانیم که در آینده باید چه کنیم؟ با توجه به شتاب در حوزه دانش تغییر در ساختار انجام می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا به تغییر محیط اشاره کرد و گفت: یکی از کارهایی که ما در معماری آینده ناجا خواهیم کرد، این است که ناجا باید تهدیدها را بشناسد و برای ماموریت‌ های آینده خود برنامه‌ریزی کند.

سردار رادان با اشاره به هفت محوری که در همایش معماری آینده بررسی خواهد شد، گفت: مفهوم‌شناسی نظری معماری آینده، آینده‌شناسی فضای آینده ناجا، خواستگاه معرفت شناسی ناجای آینده، معماری ناجا در تراز تمدن نوین اسلامی، ضرورت‌ها و الزامات ناجای آینده، فناوری و اطلاعات و مطالعات تطبیقی در معماری ناجای آینده این هفت محور را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز