خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

نزدیک به 17 تن موادمخدر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۸۰

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ده ماه گذشته بیش از 16 تن و 900 کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایلنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار ناصر اصلانی گفت: در 10 ماهه امسال مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت کشف نزدیک به 17 تن موادمخدر در آذربایجان غربیمشابه سال گذشته 2.5 برابر افزایش داشته است.

وی افزود: این مقدار مواد مخدر کشف شده توسط نیروهای انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

سردار اصلانی اضافه کرد: 82 شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون منهدم شده و بیش از هشت هزار و 900 نفر قاچاقچی توزیع کننده خرد و کلان دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از جمع آوری بیش از 5 هزار و 600 معتاد ولگرد و متجاهر در ده ماهه گذشته خبر داد و گفت: این بیماران به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سردار اصلانی با بیان اینکه امسال 16 شبکه قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شده است، اظهار کرد: میزان دستگیر شدگان قاچاقچی مواد مخدر 24 درصد و معتادان متجاهر نیز 89 درصد در استان افزایش داشته است.

وی گفت: بیش از یک میلیون و 500 هزار عدد انواع مواد محترقه هم در استان آذربایجان غربی کشف شده که ارزش ریالی آنها بیش از 10 میلیارد ریال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز