خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی کشور برای بهبود فرایند آموزشی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۳۵

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به امضای دستورالعمل اجرایی تفاهم نامه این سازمان با بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی کشور برای بهبود فرآیندآموزشی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد درجلسه مشترک با سردار اسدی معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیئت همراه و همچنین مدیران سازمان و مدیر مشارکت‌های شهر تهران برگزار شد، اظهارکرد : خوشحالیم که مسئولین دستگاه ها ونهادهای غیر از آموزش وپرورش به ویژه وزارت دفاع علاوه بر ماموریت اصلی سازمانی خود، مسئولیت پذیری فرهنگی اجتماعی بسیار خوبی داشته و اهمیت زیادی برای آن دارا هستند و دغدغه تربیت دانش آموزان خانواده معظم تحت پوشش را به دوش می کشند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس به شیوه هیئت امنایی یا آموزش از راه دور ویا غیر دولتی برای افزایش کیفیت مدارس تحت پوشش وزارت دفاع افزود: خوشبختانه در مفاد تفاهم نامه محورهای خوبی برای استفاده از ظرفیت آموزش وپرورش متناسب با موقعیت شهرک های وزارت دفاع و نیازهای ساکنین آن دیده شده است که امیدواریم از این فرصت در جهت تقویت مدارس فوق استفاده شود.

گرد افزود: برای اجرایی کردن دستورالعمل این تفاهم نامه می بایست سایر کارگروه های تخصصی با نمایندگان دو وزارتخانه تشکیل شود تا با بررسی موانع و مشکلات پیش رو بتوان اقدامات موثری برای رفع آن ها انجام داد.

معاون وزیرآموزش وپرورش گفت: ما از پتانسیل همه دستگاه ها و نهادها برای بهبود فرایند آموزشی و اداره مدارس با شیوه های مختلف می توانیم بهره مند شویم و اعتقاد راسخ داریم که هرقدمی را برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان کشور باید برداریم تا عزیزان ما در وزارت دفاع با خیال راحت به ماموریت های امنیتی و دفاعی خود بپردازند تا شاهد افتخارات بیشتر برای کشور عزیزمان باشیم.

وی اظهار کرد: ما باید از ظرفیت تفاهم نامه استفاده بهینه کنیم و امیدواریم با استفاده از پتانسیل ستاد و همراهی معاونین حوزه های مختلف پرورشی، آموزشی وتربیت بدنی و ... و همچنین با فعال کردن روسای ادارات مشارکت های مردمی در استان ها که بیشترین شهرک ها نیز در همین استان ها می باشد بتوانیم به نتایج خوبی از این همکاری ها دست یابیم.

گرد با بیان اینکه اولویت اول ما استفاده از ظرفیت مدارس به شیوه هیئت امنایی است، افزود: ایجاد مراکز آموزشی در شهرک های آموزشی متناسب با نیاز مردم ساکن در آن و با توجه به تقاضای اولیا در سه حوزه مدارس هیئت امنایی، غیر دولتی و آموزش از راه دور برای دانش آموزان و خانواده ها و بزرگسالانی که در شهرک ها به شکلی نیازمند آموزش هستند، میسر است که امیدواریم به زودی شاهد تحولات خوبی باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت های مالی بنیاد تعاون وزارت دفاع، بدون تحمیل بار مالی برای خانواده ها، کیفیت آموزشی مدارس افزایش یابد و دوره های توانمند سازی معلمان و مدیران آموزشی آنان با مشارکت دو دستگاه اجرا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز