خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق رفاه دانشگاه خبر داد:

پرداخت وام ازدواج به ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۰۹

مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تاکنون ارائه تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی وام ازدواج به بیش از ۱۲ هزار دانشجو این دانشگاه پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، فرید ذاکر گفت: پرداخت تسهیلات وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد استمرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۸ هزار و ۶۳۳ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که بیش از ۱۲ هزار نفر از متقاضیان به بانک های عامل مراجعه کرده و از این تسهیلات بهره مند شده اند.

مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: مابقی متقاضیان نیز تاکنون به بانک ها مراجعه نکرده و یا تضامین لازم را ارائه نکرده اند که در صورت تامین مدارک لازم به سیستم بانکی معرفی خواهند شد.

ذاکر عنوان کرد: براساس دستور رئیس دانشگاه مبنی بر ارتقا سطح رفاه و معیشت اعضای هیات علمی و کارکنان، در سال ۹۲ تفاهمنامه ای با سیستم بانکی منعقد شد که براساس آن قرار شد به کارکنان تمام وقت مبلغ ۴۰ میلیون تومان، اعضای هیات علمی ۶۰ میلیون تومان و کارکنان قراردادی مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات وام اعطا شود.

وی افزود: تاکنون حدود ۶۰ درصد اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه از این تسهیلات بهره مند شده اند.

مدیرکل صندوق رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه مرحله جدید ارائه تسهیلات وام به کارکنان دانشگاه آغاز شده است، گفت: براساس این تفاهمنامه هر ساله تعدادی از کارکنان دانشگاه که شرایط لازم را دارند و براساس ظرفیت اعلامی بانک، از این تسهیلات بهره می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز