خبرگزاری کار ایران

ابتکار:

امیدواریم مشکلات خانواده‌های شهدای محیط‌بان رفع شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۳۰۸

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم مشکلات خانواده‌های شهدای محیط بان استان هرمزگان در حد توان رفع شود و این بزرگواران در شرایط دشوار معیشتی و اشتغال نباشند.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در نشست صمیمی با خانواده شهدای محیط‌بان استان هرمزگان با قدردانی از همکاری بنیاد شهید، نیروی انتظامی، دادگستری و حمایت استاندار هرمزگان در پرونده شهدای محیط بان، عنوان کرد: امیدواریم  روح این شهدا شاد باشد و برای خدمت رسانی به خانواده های شهدای محیط بان باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه برای خدمت رسانی به خانواده های شهدای محیط‌بان باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم، بیان کرد: امیدواریم مشکلات خانواده‌های این شهدا در حد توان رفع شود و این بزرگواران در شرایط دشوار معیشتی و اشتغال نباشند.
 
در این نشست که استاندار هرمزگان نیز حضور داشت، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان نیز گفت: با همکاری سازمان محیط زیست و ریاست سازمان، حقوق خانواده این شهیدان پیگیری شده است.
 
مجید وفادار بیان کرد: برای ارائه خدمات به خانواده این شهدا اقدامات و پیگیری هایی صورت گرفته است.
 
در پایان این دیدار از خانواده شهدای محیط بان استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز