خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

اجازه ورود به گروه‌های تکفیری و تروریستی را نمی‌دهیم/ باید مسیرهای مرزی بیشتری را مسدود کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۵۸۷

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید مسیرهای مرزی بیشتری را مسدود کنیم که این مهم با همت نیروی انتظامی و مسئولان دست‌یافتنی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم افتتاح ساختمان اداری - رفاهی ثامن الائمه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به همدلی و وحدت بین مردم و نیروی انتظامی گفت: می‌توانیم با این همدلی و وحدت به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم و هدف اصلی ما نیز ایجاد نظم و امنیت در استان است که هر سال نسبت به سال گذشته ارتقاء می‌یابد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اقداماتی که همکارانم در حوزه انتظامی و مرزبانی داشته‌اند چشمگیر و قابل تقدیر است که در سایه این تلاش‌ها شاهد افزایش کشفیات و کاهش جرایم هستیم و اقدامات پیشگیرانه نیز روند رو به رشدی داشته است.

وی در ادامه افزود: رویکرد اجتماعی پلیس به خوبی توانسته در مرز و بین مردم عزیز استان تعامل و وحدت برقرار کند و این امر باعث افزایش امنیت در استان شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با به‌کارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته در مرزها می‌توانیم بنیه دفاعی خود را تقویت کنیم، اظهار داشت: با اتخاذ این تدابیر، امنیت را در مرزها نسبت به دوره‌های گذشته افزایش داده و خلاء های امنیتی را نیز برطرف کردیم.

وی افزود: مسیرهای مرزی که قبلا مورد انسداد قرار گرفته بود و به دلیل گذشت زمان دچار فرسودگی شده، قابل ترمیم است و باید مسیرهای مرزی بیشتری را مسدود کنیم که این مهم با همت نیروی انتظامی و مسئولان دست یافتنی است تا بتوانیم امنیت را که وظیفه همه ماست برای مردم ارتقاء دهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی بسیار خوب نیروی انتظامی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش نیروهای جان بر کف از ورود گروه های تکفیری و تروریستی و کسانی که می خواهند برای مردم سلب آسایش کنند جلوگیری شده و اگر حادثه ای پیش آمده بلافاصله، عاملان آن توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه امنیت امروز به برکت خون شهدا، هدایت ها و رهبری مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: امروز بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش و دستگاه قضایی و امنیتی تعامل بسیار خوبی برقرار است که توانسته اند این امنیت پایدار را برای مردم عزیز ایجاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز