خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

آینده جهان در اختیار مردم مظلوم و ستمدیده خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۹۶

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه دهه فجر 57 دروازه فتوحات دیگر شده است ،گفت: دهه فجر نماد بارز پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسن کرمی " در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های کارکنان یگان دوم یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: وقتی مستکبران تلاش کردند تا ملل مظلوم جهان را زیرسلطه خود قرار دهند و بر آنها مسلط شوند و نور خدا را خاموش کنند خدواند اراده کرد تا مستضعفان پیروز شوند و حماسه 22 بهمن ماه یکی از نمادهای پیروزی حق بر باطل است.

سردار " کرمی" ادامه داد: امروز استکبار تلاش می کند از طریق رسانه ها سلطه خود را بر مردم سایه افکند اما هرگز نخواهند توانست مردم را به غل و زنجیر بکشند و بر اراده خدا پیروز شوند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان داشت: دهه فجر، زمان پیروزی مستضعفان بر مستکبران است و نشان می دهد که ملتها قادرند کارهای ناممکن را شدنی کنند؛ امروز باید با تعمق در حماسه پیروزی انقلاب، درس مقاومت و ایستادگی بگیریم و در ادامه راه ارزشی خود مصمم شویم.

وی ادامه داد: در عصر حاضر، استکبار می خواهد جهان را پر از ظلم و ستم کند و خلق تروریست هایی مانند داعش با همین هدف است ولی اراده خداوند بر همه امور مسلط و پیروز است و آینده جهان در اختیار مردم مظلوم و ستمدیده خواهد بود.

" کرمی" در خاتمه ضمن قدردانی از مجموعه یگان دوم یگان های ویژه ناجا به سبب برگزاری مراسم تجلیل از خانواده ها بیان داشت: امروز یگان دوم به عنوان یک یگان مستقل و الگو برای سایر یگان ها شناخته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز