خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت پایدار کشور، مدیون خون پاک شهداست

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۹۳

فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده شهید مرزبان "عزتی"، امنیت پایدار در کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " قاسم رضایی" در دیدار با خانواده شهید "عزتی"، اظهارداشت: خدا را شاکریم، امروز توفیق پیدا کردیم در ایام دهه مبارک فجر با یک خانواده شهید مرزبان در زمان دفاع مقدس دیدار کنیم.

وی افزود: شهدای ما نقش مجاهدان فی سبیل الله را به بهترین وجه ایفا کردند و با فداکاری و جانفشانی خود به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت و عظمت بخشیدند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: رشادت، صبر و استقامت خانواده شهدا و نیز تربیت فرزندانی صالح و ایثارگر، موجب آزادگی و سرافرازی ملت ایران شده به نحوی که امنیت پایدار کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

سردار رضایی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده گرانقدر این شهید بزرگوار، افزود: شما خانواده های شهدا، الگوی صبر و استقامت هستید و الحق که جای شما در بهشت است، امیدواریم در حق ما نیز دعا کنید عاقبتان به شهادت ختم شود.

شایان ذکر است ، در خاتمه این دیدار ضمن قرائت فاتحه با اهداء هدایایی از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.

گفتنی است، شهید "حسین عزتی" سال 1360 درمنطقه خوزستان به مقام شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز