خبرگزاری کار ایران

"مرزبانان" مردانی پولادین با نشان مهربانی بر دل

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۶۶

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در یادداشتی آورده است: وقتی فداکاری و از جان گذشتگی های پلیس در اقصی نقاط کشور را می بینیم به معنای این جمله می رسیم که به واقع "امنیت اتفاقی نیست" ، امنیتی که هماره و در همه جا سایه اش را بر سرمان احساس می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، در ادامه این یادداشت آمده است: در  امنیت همان نعمتی است که همانند "سلامتی" اغلب مغفول واقع می شود ولی  خوشبختانه ما از برکت وجود آن برخورداریم آن هم به مدد قویترین مردانی که "جان" را در برابر "کیان" در کفه ترازو نهاده اند و با صبر، توکل، غیرت، فداکاری و ... امنیت را ایجاد، حفظ و ارتقاء می دهند؛ امنیتی مثال زدنی و البته ستودنی.

امنیت امروز مرزهایمان در جزیره بی ثباتی و درگیری ها و نا امنی هایی که پیرامون ماست، مرهون با هم بودن و در کنار هم بودن مرزبانان و مرزنشینان ماست که دست در دست هم از کیان ایران اسلامی دفاع و صیانت می کنند.

آن هنگام که مردان بی ادعا در دور افتاده ترین نقاط مرزی وظیفه خود را انجام می دهند و ما بی هیچ دغدغه ای به فعالیت های روزانه مان مشغولیم، ای کاش قدری نیز به یاد این همه ایثار پلیس مرزبانیمان باشیم.

میهن، امروز وامدار "کیاندارانی" است که پیش دستانه در راه افزایش امنیت در سرمای منفی 30 درجه با قلبی که دعاهای مردم ایران زمین به آن گرمی می بخشند، خدمت می کنند.

دستی به نشانه احترام بلند می کنیم و درود می فرستیم بر همه مرزبانانی که لباس رزم بر تن دارند و  نشان مهربانی بر دل.

آن گاه که سرباز مرزبان ما برای نجات " جان حیوان باوفا" به " مین" نزدیک شده و از جان شیرین خود گذشت، به همه ما درس از جان گذشتگی داد؛ درس وفا و ایستادگی به پای آرمان بلندی به نام " ایران" این درس تا همیشه تاریخ،  ماندگار ....

کشوری به پهناوری ایران و مرزهایی با این گستردگی، به خودی خود نمی تواند امن باشد، گام هایی به استواری گام های مرزبانان غیور می خواهد که بی منت، وجب به وجب این خاک را زیر چتر حمایت خود دارند تا ما امنیت را با همه وجود خود حس کنیم.

طاقت آوردن در برخی از نقاط صفر مرزی از توان بسیاری خارج است اما اراده مردان پولادین مرزبانی بر همه سختی ها فائق آمده که نتیجه اش مرز و بومی امن و ایمن است؛ پس تشکر زبانی کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

چیزی جز احترام نداریم که لایق سپاسگذاری از شما باشد پس احترام همراه با خضوع ما را بپذیرید که از عمق جانمان بر آمده است و باشد که بر دل شما بنشیند.

ای کاش با قدمی یا قلمی به کمکشان می شتافتیم؛ تا آرامش بیش از پیش سایه اش را بر سرمان بگستراند و این امنیت هماره پا بر جا باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز