خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

استقرار آتش‌نشانی در ۱۶۲ نقطه راهپیمایی۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۲۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نیروهای آتش نشان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۶۲ نقطه مسیر راهپیمایی حضور داشته و ایمنی راهپیمایان را تامین خواهند کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا از حضور نیروهای سازمان آتش نشانی برای تامین ایمنی مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: تمام ۱۲۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی در روز ۲۲ بهمن ماه در آماده باش کامل خواهند بود.

وی با اشاره به  استقرار آتش‌نشان‌ها در ۱۶۲ نقطه در طول مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد:  مقرر شده آتش نشان ها با ۷۶ موتورسیکلت و ۸۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین در سراسر مسیر حضور داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران  در خصوص زمان ماموریت آتش نشان ها در روز ۲۲ بهمن ماه جهت تامین امنیت مراسم راهپیمایی تصریح کرد: آتش نشان ها از ساعت ۴ بامداد تا پایان مراسم حضور فعالی در مسیرهای راهپیمایی خواهند داشت و تا عادی نشدن ترددها، محیط را ترک نمی‌کنند.

وی یا تاکید بر حضور مدیران ارشد عملیاتی در طول مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد:  تمام مدیران ارشد عملیاتی با خودروهایی که در اختیار دارند در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در طول مسیر مشغول به گشت‌زنی بوده و وضعیت نیروها را کنترل خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز