خبرگزاری کار ایران

دعوت وزارت علوم از دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۱۷

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری طی بیانیه ای از دانشگاهیان برای شرکت پرشور و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بزرگداشت دهه فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق وفاداری نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهیدان است.

در یوم الله 22 بهمن، خانواده بزرگ استادان، دانشجویان و دانشگاهیان همگام با سایر اقشار ملت  قهرمان و شهید پرور، با شرکت پرشورحداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی 22 بهمن، پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به دنیا ارسال می کنند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام می کند که با الهام از آرمانهای انقلاب اسلامی و اندیشه­ های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته است با کسب افتخار آمیزترین دستاوردها، اقتدار ملی را از طریق اقتدار علمی و اقتصاد مقاومتی را از راه اقتصاد دانش بنیان تحقق بخشد.

بی شک حضور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن به معنای حضور پر رنگ و تلاشگرانه در یک جهاد علمی برای کسب  مرجعیت  علم و فناوری در جهان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز