خبرگزاری کار ایران

دین پرست تشریح کرد؛

سه ماموریت مهم کارگروه ویژه پدیده شاندیز

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۰۴

معاون وزیر کشور آخرین وضعیت پیگیری‌های کارگروه ویژه پدیده‌شاندیز برای تحقق و اجرای سه ماموریت بسیار مهم، کلیدی و راهبردی برای از سرگیری فعالیت‌ها و آغاز عملیات‌اجرایی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، بابک دین پرست این سه ماموریت مهم را شامل « گشایش و راه اندازی اتاق مبادلات و معاملات سهام شرکت پدیده شاندیز»، «تشکیل کنسرسیوم بانکی برای اعطای ٥هزارمیلیارد ریال تسهیلات به شرکت پدیده» و «پیگیری موضوع میزان بارگذاری احداث برج اقامتی و المان پروژه پدیده شاندیز»، برشمرد.

وی گفت: براساس توافقات جلسه روز گذشته هیات سه نفره نظارت بر فعالیت اتاق مبادلات سهام شرکت ومدیران شرکت پدیده شاندیز و برابر اعلامیه رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار، سامانه مورد نظر تا بیستم بهمن ماه جاری راه اندازی خواهد شد.

رییس کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده شاندیز ادامه داد: مکتوبات ارسالی از سوی مدیرعامل بانک صادرات و همچنین گزارشات هیات مدیره شرکت پدیده، حکایت از روند مثبت و امیدوارکننده مذاکرات تیم مشترک بانک و شرکت، برای اعطای تسهیلات ٥هزار میلیارد ریالی از سوی کنسرسیوم متشکله به شرکت در روزهای آینده دارد.

معاون اقتصادی وزیر کشور درخصوص سرانجام اقدامات کارگروه ویژه و نتیجه بررسی های وزارت راه و شهر سازی در مورد میزان بارگذاری برج اقامتی و پروژه پدیده شاندیز نیز اظهارکرد: این موضوع بسیار مهم، به صورت خاص از سوی کارگروه در حال پیگیری است و امید می رود که نتایج حاصل از پیگیری ها، در آینده بسیار نزدیک به اطلاع سهامداران، دارندگان تعهد نامه و دیگر ذینفعان مرتبط با شرکت پدیده شاندیز برسد.

دین پرست گفت: چنانچه همدلی و تشریک مساعی قابل تقدیر فعلی مسوولان دستگاههای اجرایی مرتبط، تلاش های ستودنی اعضای ستاد تدبیر استان خراسان رضوی و پیگیری های بدون وقفه اعضای هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز به همین نحو استمرار داشته باشد، قطعا تحقق این سه برنامه که در بازگشت شرکت به شرایط مطلوب خود و البته این بار در چارچوب قوانین و مقررات نقش بی بدیل خواهند داشت، در بهمن، ماه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دور از دسترس نبوده و دست یافتنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز