خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور خبر داد:

بارش برف و باران در ۹ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۸۶۷

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در ۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در جاده های کشور گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، زنجان، دیلمان-آستارا در استان گیلان، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف هستیم.

رحمانی اظهار کرد: همچنین در اغلب محورهای استان‌های ایلام، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، سبزوار، نیشابور نیز بارش باران از صبح امروز آغاز شده است.

وی بیان کرد: تردد در اغلب محورهای استان کردستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، قزوین، فیروزکوه، هراز تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا در رابطه با مه‌گرفتگی در برخی از استان‌های کشور اذعان داشت: در حال حاضر مه‌گرفتگی را در استان کردستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قزوین، قم و ساوه شاهد هستیم.

رحمانی با اشاره به بازگشایی محور کرج-چالوس گفت: محور کرج-چالوس که روز گذشته به علت خطر ریزش بهمن مسدود شده بود ۸ صبح امروز با تلاش عوامل پلیس راهور بازگشایی شد.

وی در رابطه با محورهای مسدود افزود: در حال حاضر محور کوهرنگ - مسجد سلیمان در استان چهارمحال و بختیاری و برخی از محورهای جنوب این استان به علت بارش برف و کولاک از روز گذشته مسدود است و تلاش جهت بازگشایی آن ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از انسداد محور مریوان - سقز و سقز - بانه در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این محور در ساعت ۹:۰۵ دقیقه صبح امروز به علت بارش برف مسدود شده است.

رحمانی همچنین گفت: در حال حاضر گرد و خاک شدیدهکراه با کاهش دید  را در استان زاهدان شاهد هستیم.

وی در رابطه با آخرین وضعیت ترافیکی افزود: اکنون در بخش‌های ورودی و داخلی کلانشهرها ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین  است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز