خبرگزاری کار ایران

مغازه‌های پیاده‌روی شرقی ساختمان پلاسکو بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۶۲

با باز شدن پیاده‌روهای شرق ساختمان پلاسکو؛ تردد شهروندان در پیاده‌روها به حالت قبل بازگشته و مغازه‌های این محدوده نیز بازگشایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در محل ساختمان پلاسکو، با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در غروب روز پنجم حادثه ساختمان پلاسکو، مقداری از آوار قسمت غربی ساختمان پلاسکو توسط بیل‌های میکانیکی تخلیه شده است و عملیات برداشت آوار از ضلع غربی همچنان ادامه دارد.

ضلع شرقی ساختمان پلاسکو که پیش از این توسط نیروهای آتش‌نشانی تخلیه شده بود؛ هم‌اکنون برای بارگیری کامیون‌ها و خارج کردن نخاله‌های باقیمانده از ساختمان پلاسکو آماده شده‌است.

طبق آخرین آمار ستاد بحران در ساعات اولیه امروز؛ سه پیکر از زیر آوار خارج شده‌اند. پیش از این سخنگوی ستاد بحران گفته بود که 4 جسد متعلق به شهروندان از زیر آوار خارج شده است. پس از آن ملکی در نشست خبری ستاد بحران حادثه پلاسکو عنوان کرد؛ یک جسد به دلیل اینکه صدمات زیادی دیده اگر به خارج از ساختمان منتقل می‌شد، صدمه زیاد می‌خورد و امکان متلاشی شدنش نیز بود.

طبق شواهد عینی در مسیر پل حافظ به سمت خیابان فردوسی که پیش از این با محدودیت ترافیکی روبرو بود و همچنین میدان امام خمینی به میدان فردوسی تردد خودروها و شهروندان به حالت عادی بازگشته است. همچنین با باز شدن پیاده‌روهای شرق ساختمان پلاسکو؛ تردد شهروندان در پیاده‌روها به حالت قبل بازگشته و مغازه‌های این محدوده نیز بازگشایی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز