خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکو:

یکی از ۴ پیکر کشف شده را نمی‌توان از زیرآوار خارج کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۳۲

سخنگوی ستاد مدیریت بحران پلاسکوگفت: هنگام خارج کردن پیکر نفر چهارم، متوجه شدیم بدن این فرد به گونه‌ای زیر آوار قرار گرفته که خارج کردن آن در شرایط فعلی منجر به متلاشی شدن پیکر وی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به یافتن پیکر ۴ نفر از قربانیان حادثه پلاسکو گفت: ۳ پیکر از زیر آوار خارج و به مراکز انتظامی و پزشکی قانونی منتقل شدند، اما هنگام خارج کردن نفر چهارم، متوجه شدیم بدن این فرد به گونه‌ای زیر آوار قرار گرفته که خارج کردن آن در شرایط فعلی منجر به متلاشی شدن می‌شود.

وی با بیان اینکه به توصیه یکی از کارشناسان این بدن حکم ستون را پیدا کرده است، ادامه داد: خروج این بدن می تواند منجر به ریزش آوار شود و  تمامی تلاش ما این است که بدن‌ها متلاشی نشوند چراکه از نظر ما حرمت دارد.

ملکی خاطرنشان کرد: چنین  تصمیم‌گیری شد که آوار برداری پیگیری شده و به حد صفر برسد، سپس بدن خارج شود.

وی با تاکید براینکه امکان دارد به خاطر حرارت زیاد، به بدن‌های یافته شده بیش از حد دچار آسیب‌شود، اظهار کرد: ارسال هرگونه پیامک طی این مدت تکذیب شده  و هیچ کدام از این موارد مورد تایید نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز