خبرگزاری کار ایران

مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد؛

کاهش دما در شرق و شمال شرق کشور/فردا نواحی مرکز کشور سرد میشود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۱۵۷

بعدازظهر دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ در شرق و شمال شرق کشور علاوه بر کاهش بارندگی، دما نیز کاهش قابل توجهی می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان به سبب وجود جریانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز میانی جو، طی یکشنبه و دوشنبه ۹۵/۴/۱۱ در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش بینی نمود و افزود: روز سه شنبه این شرایط محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده و قطع تدریجی آن طی صبح دوشنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و مناطق جنوبی کشور بارش، گفت: در بعدازظهر دوشنبه ضمن کاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق کشور، کاهش بارندگی و گاهی وزش باد شدید در این مناطق رخ خواهد داد.

این مسؤول درخصوص وضعیت جوی طی سه شنبه ۹۵/۱۱/۵ گفت: در این روز استقرار هوای سرد علاوه بر مناطق فوق، نواحی مرکزی کشور را نیز دربرمی‌گیرد و با کاهش فشار روی سواحل دریای خزر مخصوصاً استان گیلان وزش باد شدید جنوبی و افزایش قابل ملاحظه دما رخ خواهد داد.

وی در خاتمه تصریح کرد: طی روز سه شنبه خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج پیش بینی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز