خبرگزاری کار ایران

مشاهدات خبرنگار ایلنا از ادامه آواربرداری‌ها؛

ماموران راه تازه‌ای از "ضلع جنوبی به غربی" برای ادامه آواربرداری پیدا کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۷۹

در ساعات اولیه پنجمین روز از حادثه پلاسکو با تلاش آنش‌نشانان ماموران موفق شدند ضمن تخیله کامل ضلع شرقی ساختمان پلاسکو؛ راه جدیدی از ضلع جنوبی به ضلع غربی برای ادامه آواربرداری بازکنند.

به گزارش خبرنگار مستقر در محل ساختمان پلاسکو؛ ساعات ابتدایی روز پنجم از حادثه آتش‌سوزی پلاسکو درحالی آغاز شد که مسئولان آتش‌نشانی از پیدا شدن چهار پیکر از شهروندان گرفتار شده در زیر آوار خبر دادند. این درحالی‌ست که روز گذشته سخنگوی آتش‌نشانی و همچنین سخنگوی مدیریت بحران پلاسکو از خالی بودن موتورخانه خبر داده بود.

براساس مشاهدات خبرنگار ما؛ در ساعات اولیه پنجمین روز از حادثه پلاسکو با تلاش آنش‌نشانان ماموران موفق شدند ضمن تخیله کامل ضلع شرقی ساختمان پلاسکو؛ راه جدیدی از ضلع جنوبی به ضلع غربی برای ادامه آواربرداری بازکنند.

 ماموران آتش‌نشانی در شب گذشته توانستند مقداری زیادی از فلزات باقی‌مانده از آوار ساختمان پلاسکو را جدا کرده و آماده پایین آوردن کنند. به‌نظر می‌رسد در پنجمین روز از عملیات آواربرداری؛ تخیله آوار سرعت بیشتری گرفته است و هم‌اکنون دو بیل مکانیکی؛ یک لودر و یک بیل آهن‌بر مشغول به کارند و کامیون‌ها نیز به خارج کردن آوار از منطقه ادامه می‌دهند. پیش از این مسئولان آتش‌نشانی؛ تعداد آتش‌نشانان مفقود شده در زیر آور را 15 نفر و شهروندان گرفتار شده را 7 نفر اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز