خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

وجود منبع گازوییل در طبقات میانی پلاسکو کذب است/ شهرداری اخطاری به کسبه نداده بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۰۳۳

یکی از کسبه ساختمان پلاسکو اظهارات برخی مسئولان مبنی بر اینکه در طبقات میانی این ساختمان منبع گازوییل وجود داشته است را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا یکی از کسبه ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا در محل حادثه گفت: متاسفانه برخی از مسئولان گفته‌اند در طبقات میانی پاساژ پلاسکو منبع گازوییل وجود داشته و این منبع گازوییل باعث انفجار شده است. با توجه به اینکه پدرم و خودم سالها است که در این ساختمان مغازه داریم هیچ منبع گازوییلی را در طبقات میانی مشاهده نکردیم.

او در خصوص تعداد مفقودان کسبه ساختمان پلاسکو اظهارکرد: پس از حادثه ما یک کانال تلگرامی ایجاد کردیم و تمامی کارکنان فروشگاه پلاسکو در آن حضور دارند. پس از این حادثه با توجه به ردوبدل کردن اطلاعات به این نتیجه رسیدیم که نباید بیش از ۵ نفر از کارکنان ساختمان پلاسکو زیر آوار باقی مانده باشد .

رضا زاده یکی از کسبه ساختمان پلاسکو در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا شهرداری به صورت کتبی به شما اخطار داده بود گفت: ما اخطاری دریافت نکردیم. تمامی راهروهای فروشگاه پلاسکو دارای کپسول اطفای حریق بوده و در روز حادثه آن مغازه‌ای که آتش گرفت متاسفانه کپسول آتش نشانی‌اش عمل نکرد و این دلیلی شد برای منتقل شدن آتش به سایر مغازه ها .

این کسبه ساختمان پلاسکو به تعداد مغازه های بیمه شده  اشاره کرد و گفت: تا آنجایی که ما می دانیم حدود ۱۵۰ مغازه در این ساختمان بیمه بودند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز