خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

پیشنهاد نام‌گذاری چهارراه استانبول به نام شهدای آتش‌نشان/ درخواست برای حضور رئیس بنیاد مستضعفان در شورا

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۷۳

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت : در حال حاضر خود شهرداری نیز در زمینه عملیات هایی نظیر آوار برداری به تجهیزات مدرن مجهز نیست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل دوستی در سیصد و بیست و دومین جلسه شورا با اشاره به لزوم تخصیص بودجه آتش نشانی گفت : بر اساس آمار های موجود از 51 میلیارد تومان محقق شده از محل 2 درصد درآمد های پایدار برای سازمان آتش نشانی تنها 21 میلیارد تومان تخصیص داده شده که البته در یک روایت دیگر 45 میلیارد تومان هم گفته شده است . با همه این تفاسیر آنچه اهمیت دارد لزوم تخصیص منابع است .

وی در ادامه افزود : همچنانکه سازمان آتش نشانی نیاز به تجهیزات روزآمد دارد و باید مجهز شود خود شهرداری نیز باید به عنوان نهاد مدیریت کننده بحران به تجهیزات مدرن مجهز باشد .

دوستی تصریح کرد : در این حادثه به وضوح مشخص شد که شهرداری نه به بیل های مکانیکی و نه به جرثقیل های مدرن مجهز نیست تا آوار برداری کند . این که ما منتتظر قرار گاه خاتم و یا ارتش بمانیم درست نیست و شهرداری خود باید به این وسایل مجهز شود .

دوستی در انتها افزود: در فرصتی مغتنم می خواهیم آقای سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان به شورا بیایند و راجع به مالکیت پلاسکو توضیحاتی را ارائه دهند .

در این جلسه همچنین غلامرضا انصاری بر لزوم اسکان کسبه و تسریع در آوار برداری به منظور راه افتادن جریان اقتصادی در این محور تاکید کرد .

وی همچنین پیشنهاد داد چهارراه استانبول به نام شهدای آتش نشان نام گذاری شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز