خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی مطرح کرد:

سازه‌ها و تکه‌های سنگین آهن مشکل عمده در مسیر آواربرداری/ دود زیاد مانع کار امداد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۶۰۷

سخنگوی ستاد بحران پلاسکو گفت: سازه‌های سنگین و تکه‌های آهن مشکل عمده در مسیر آواربرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جلال ملکی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد درباره آخرین اقدامات انجام شده برای آواربرداری فاجعه پلاسکو اظهار کرد: از ساعت 4 بامداد بسیاری از کارشناسان تلاش کردند سازه‌های آهنی را از طریق لیزر برش بدهند تا کار را سبک‌تر کنند ولی مشکلی که با آن روبرو هستیم و کار را سخت‌تر کرد همین سازه‌های آهنی سنگین است.

 وی ادامه داد: تا آخرین لحظات با نظر کارشناسان و صاحب‌نظران تلاش شد زیر سازه‌های آهنی را خالی کنیم تا آنها را بیرون بکشیم.

 ملکی متذکر شد: مشکل عمده سازه‌ها و تکه‌های سنگین آهن است. حتی نیروهای امدادی تلاش‌ کردند با کمک قیچی‌های غول‌پیکر این سازه‌ها و آهن‌ها را برش بزنند تا کار را برای آواربرداری سبک‌تر کنند که این تلاش‌ها در قسمت‌های دیگر ساختمان پلاسکو هم همچنان ادامه دارد. 

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه دود زیادی از زیر آوار بلند می‌شود که کار امدادگران را با مشکلات تنفسی مواجه کرده که نیروهای کمکی سعی می‌کنند با پاشیدن آب این دودها را مهار کنند تا ادامه کار را برای امدادرسانی فراهم کنند.

 در پایان خاطرنشان کرد: مردم خوب ایران بدانند که فرزندان آنها از آتش‌نشان‌ها، امدادگران، نیروهای شهرداری و بقیه نیروهای امدادی که به صحنه آمده‌اند با یک روح در صدها کالبد تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به بهترین نحو ممکن آواربرداری را انجام دهند که تجربه‌ای برای مدیریت کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز