خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا خبر داد:

فردا مدرسه‌ای در اطراف پلاسکو تعطیل نیست

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: فردا مدارس اطراف ساختمان پلاسکو باز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار ساجدی‌نیا؛ رئیس پلیس تهران بزرگ، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی در اطراف پلاسکو فردا نیز برقرار است. سعی کردیم؛ سیستم‌های حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم تا فردا شهروندان تهرانی به راحتی به محل کار خود بیایند.

وی در خصوص محدودیت ترافیک اطراف ساختمان پلاسکو ادامه داد: فردا از سمت غرب به شرق خیابان جمهوری و از میدان امام تا میدان امام فردوسی مسدود می‌باشد، نه تنها فردا بلکه احتمال دارد در روزهای آینده این طرح همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به وضعیت مدارس اطراف ساختمان پلاسکو بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده و با هماهنگی‌هایی که با آموزش و پرورش انجام دادیم فردا مدارس اطراف ساختمان پلاسکو باز می‌باشد.

وی در خصوص نحوه تحویل مدارک و همچنین گنجینه‌های کسبه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: کسبه‌ای که در ساختمان پلاسکوی تهران مشغول به کار بودند، می‌توانند به مقر پلیس در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند و گنجینه‌های خود را از این مرکز دریافت کنند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: خانواده‌های از دست‌رفتگان می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر : ۴۵۰۰۱۶