خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:

شهروندان به محدوده ساختمان پلاسکو نروند/ ترافیک سنگین در محل حادثه

فرمانده نیروی انتظامی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر شهردار تهران، استاندار تهران، عوامل انتظامی، اورژانس و آتش نشانی در محل حضور دارند، گفت: برنامه ریزی های لازم برای آواربرداری و پیدا کردن افراد محبوس در زیر آوار صورت گرفته است.

حسین ساجدی‌نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار داشت:‌ بزرگترین مشکل در محدوده پاساژ پلاسکو، ترافیک سنگینی است که در محل حادثه وجود دارد و با اعمال محدودیت های ترافیکی امیدواریم عملیات امداد رسانی تسریع پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان برای اطلاع از اخبار این حادثه از اخبار صدا و سیما و رسانه های معتبر استفاده کنند، گفت: مردم به اخبار کذبی که در فضاهای مجازی منتشر می‌شود، توجهی نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان به هیچ وجه برای بازدید در محل حادثه حاضر نشوند. اگر لازم باشد محدودیت های ترافیکی از میدان ۷ تیر امتداد پیدا می‌کند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر شهردار تهران، استاندار تهران، عوامل انتظامی،  اورژانس و آتش نشانی در محل حضور دارند، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای آواربرداری و پیدا کردن افراد محبوس در زیر آوار صورت گرفته است.

کد خبر : ۴۴۹۶۸۹