خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

سهولت در دسترسی به مترو علت احداث زیرگذر نزدیک کاخ گلستان!

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۱۶۸

عضو شورای فنی میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به اینکه احداث زیر گذر در نزدیکی کاخ گلستان در ادامه پروژه احداث مترو است، گفت: این پروژه باید با نظارت باستان‌شناسان صورت بگبرد.

اسکندر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر که احداث زیرگذر در نزدیکی کاخ گلستان در شورای فنی میراث فرهنگی تهران بررسی شده است؛ گفت: این زیرگذر پروژه جدیدی نیست و در ادامه پروژه احداث مترو است.

به گفته وی این زیرگذر مربوط به خروجی مترو و برای تسهیل در دسترسی به مترو در حال احداث است.

وی ادامه داد: حفر تونل‌های مترو از قبل در این منطقه انجام شده است و اکنون این زیرگذر نیز همانند دیگر پروژه‌هایی که در این منطقه صورت گرفته انجام می‌شود و در جلسه شورای فنی قرار شد که این پروژه با نظارت باستان‌شناسان انجام شود.

عضو شورای فنی میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه به نظر نمی‌آید که زیرگذر در حریم کاخ باشد، افزود: این زیرگذر هیچ نمای بیرونی یا کیوسکی در خیابان ندارد به همین خاطر به نظر نمی‌رسد که منظری حریم را نیز بتواند مخدوش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز قرار است؛ در جلسه‌ای که به درخواست دفتر امور پایگاه‌های جهانی برگزار می‌شود در مورد احداث این زیر گذر تصمیم‌گیری نهایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز