خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس فتا:

مرکز فوریت‌های سایبری درتمام شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۰۵۷

جانشین رئیس پلیس فتا اعلام کرد: مرکز فوریت‌های سایبری در تمام شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شهروندان و کاربران است و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس سایت فتا، شکایات یا پیشنهادات خود را ارایه دهند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس فتا، سردار وحید مجید درجلسه ارتباط مستقیم مسئولان نیروی انتظامی با مردم، افزود: کاربران با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری می توانند موضوعات مهم مثل سایت‌های مجرمانه، فیشینگ، حملات سایبری و جرائم مشهود سایبری را در بخش ثبت گزارشات مردمی درج کنند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش سوالات عمومی فوریت‌ های سایبری بسیاری از مسائل مبتلا به شهروندان در قالب سوال جواب پاسخ داده شده است.

سردارمجید با اشاره به اینکه بیشترمراجعان این ارتباط مردمی به عدم آگاهی و اطلاع از روند قضایی پرونده‌ها باز می‌گشت، افزود: در این ارتباط مردمی، تلاش شد تا به صورت حضوری به مشکلات این عزیزان رسیدگی و آن دسته از مراجعان که امکان رفع مشکل آنها حضوری امکان پذیر نبود به واحد مربوط ارجاع شد تا در اسرع وقت به موضوعات آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت موارد ساده ایمنی و توصیه های مراقتی از سوی کاربران باعث می‎ شود تا به راحتی در دام مجرمان سایبر افتاده و از آنها سوء استفاده شود.

جانشین رئیس پلیس فتا ادامه داد: رویکرد پلیس فتا پیشگیری ازجرم است و دراین راستا ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعالیت‌ سالم و سازنده کاربران از مهمترین اولویت‌های پلیس فتا است که تقدیر و تشکر برخی مراجه کنندگان و تماس های تلفنی موید این موضوع بوده است.

براساس این گزارش، جلسه ارتباط مستقیم مسئولان نیروی انتظامی با مردم در این هفته به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اختصاص یافت. در این جلسه که صبح روز گذشته (دوشنبه) درمحل دفتر نظارت همگانی (197) برگزار شد، سردار وحید مجید جانشین رئیس پلیس فتا، سرهنگ تورج کاظمی رئیس مرکز مبارزه با جرائم سایبری، سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران بزرگ و سرهنگ علی خلیلی رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا و پاسخگویی سوالات حضوری و تلفنی شهروندان بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز