خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

نظارت دیوان محاسبات بر شهرداری تهدیدی برای شورا نیست

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۹۱۰

عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت دیوان محاسبات بر شهرداری‌ها تهدیدی برای شورا نیست و منجر به انحلال شورا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو پس از ارائه گزارش شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات ایشان درباره بودجه و برنامه ششم توسعه گفت: باید در این رابطه نامه‌ای از شورا به شورای نگهبان برود که نباید نظارتی از سوی دیوان محاسبات بر دستگاه‌های عمومی غیردولتی باشد و نه باید وجوهی به خزانه واریز کنند.

وی خطاب به چمران افزود: پیشنهاد می‌کنم امروز دستور بدهید متن بودجه و فایل به اعضا بدهند تا بررسی کنیم.

چمران خطاب به سرخو گفت: این نامه به صورت کتبی به رییس مجلس و شورای نگهبان ارسال شده است. خود بنده نیز در تهران و قم دیدارهایی با اعضای شورای نگهبان داشتم و توضیح دادم.

حافظی همچنین پس از اظهارات قالیباف گفت: به نظر من نظارت دیوان محاسبات تهدیدی برای شورا نیست و منجر به انحلال شورا نخواهد شد.

وی به گزارش قالیباف اشاره کرد و گفت: سهم مترو باید از 5 درصد به 20 درصد می‌رسید، اما در حال حاضر و براساس گزارش قالیباف 18 درصد است و عقب هستند. همچنین تعداد میادین میوه و تره بار طبق برنامه باید 219 می‌شد که 15 میدان عقب هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز