خبرگزاری کار ایران

سالاری در گفت‌وگو با ایلنا:

موافقت شورا با استعفای مسجدجامعی/ از تصمیم روحانی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۴۲۶

نائب رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران از موافقت اعضای شورای شهر با استعفای احمد مسجد جامعی دیگر عضو این شورا خبر داد.

محمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره استعفای احمد مسجدجامعی از شورای شهر تهران گفت: به احتمال زیاد مساله استعفای این عضو شورای شهر در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به سابقه فعالیت‌های فرهنگی این عضو شورای شهر ادامه داد: جایگاه پیشنهادی به ایشان از طرف رئیس‌جمهور  به عنوان رئیس کتابخانه ملی بسیار خوب است و حضور ایشان در این مجموعه می‌تواند موجب ارتقای اقامات فرهنگی در کشور شود.

سالاری با تاکید بر اینکه عدم حضور مسجد جامعی در شورای شهر خلاء جدی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: به رغم این موضوع دوستان اطلاح‌طلب شورا قطعا از استعفای وی حمایت خواهند کرد، زیرا حمایت ما در واقع حمایت از تصمیم‌ دولت آقای روحانی و تصمیم آقای مسجد جامعی است.

نائب رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر اضافه کرد: سایر اعضای شورا نیز در جلسات برگزار شده در این خصوص با استعفای ایشان مخالفت جدی نداشته‌اند و فکر می‌کنم آنها نیز این همراهی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: با رفتن مسجد جامعی از شورای شهر تهران، افشین حبیب‌زاده از جناح اصلاح‌طلبان و عضو حزب اسلامی کار جایگزین وی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز