خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:

نقص فنی در تریلر حامل سنگ و ایجاد ترافیک سنگین

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۶۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ایجاد نقص فنی در یک دستگاه تریلر حامل سنگ و ایجاد ترافیک سنگین در معابراطراف محل حادثه خبرداد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وقوع حادثه مربوط به یک خودرو در ساعت 6:10 صبح امروز درخیابان ولیعصر ابتدان خیابان شهید فیاضی گفت: به محض اعلام ایستگاه 88 آتش‌نشانی تهران به همراه 3 دستگاه جرثقیل سنگین سازمانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه  یک دستگاه تریلر حامل سنگ به دلیل نقص فنی در قسمت کشنده در حاشیه خیابان متوقف شده بود، افزود: استفاده‌کنندگان تریلر مذکور نسبت به تعویض قسمت کشنده اقدام کرده بودند، اما به محض گذاشتن پایه‌های تریلر روی زمین به دلیل وزن زیاد آن پایه‌ها دچار نقص و شکستگی شده و لذا موفق به جابه‌جایی و جا انداختن کشنده جدید نشدند.

ملکی با اشاره به ایجاد ترافیک شدید در معابر اطراف از جمله بزرگراه‌های چمران و مدرس اظهارکرد: 2دستگاه جرثقیل سنگین سازمانی همزمان عملیات را آغاز و با احتیاط  و تلاش بسیار موفق شدند؛ تریلر را که در موقعیت ناایمنی قرار داشت از زمین بلند و کشنده جدید را جایگزین کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی باتاکید بر حضور عوامل راهور در محل حادثه افزود: سرانجام پس از ایمن‌سازی تریلر از محل منتقل شد و عملیات بدون مصدومیت و خسارت جانی در ساعت 8:03 به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز