خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران:

مظلومیت آیت‌الله هاشمی در یاد مردم باقی خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۱۸۳

رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مظلومیت هاشمی رفسنجانی یاد آور مظلومیت شهید بهشتی در ابتدای دوران انقلاب اسلامی بود مظلومیت هایی که تداعی کننده مظلومیت امام علی (ع) است.

به گزارش ایلنا از داره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن سرخو در سیصد و بیستمین جلسه شورا با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی با یاد آوری خاطرات روزهای آغازین انقلاب اسلامی گفت: آقای هاشمی یکی از موسسین حزب جمهوری اسلامی به همراه آیت الله بهشتی، آیت الله موسوی اردبیلی و مقام معظم رهبری بودند که این حزب را بنیان نهادند.

 

وی ادامه داد: آن روزها، روزهایی بود که پایه های انقلاب اسلامی در حال بنا نهاده شدن بود و در این مجال برخی به دنبال نفاق و تفرقه افکنی بودند و از هیچ اقدامی فرو گذار نمی کردند از جمله تهمت و افترا به شخصیت هایی همچون آیت الله بهشتی.

سرخو افزود: اتهامات سنگینی به این شخصیت برجسته انقلاب وارد آوردند اما وی همه ی این اتهامات را به جان خرید و حتی در مقام پاسخ بر نیامد در حالی که اگر هر یک از ما در جای وی بودیم به سرعت بر آشفته می شدیم . آیت الله بهشتی این اتهامات را پاسخ نداد و در مظلومیت به شهادت رسید تا جایی که حضرت امام بعد از شهادت این شخصیت گفتند شهادت بهشتی در مقابل مظلومیت او مصیبت کوچکتری بود. با این حال آیت الله بهشتی قبل از شهادتشان همه را حلال کردند اما چه مصلحتی از جانب پروردگار در میان بود که خیلی ها فرصت حلالیت طلبیدن از آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیافتند.

رییس کمیته حمل و نقل شورا ادامه داد: مظلومیت آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز یاد آور مظلومتی های آیت الله بهشتی بود و این مظلومیت‌ها همواره در یاد و خاطر مردم باقی خواهد ماند . مظلومیتی هایی که تداعی کننده مظلومتی های امام علی (ع) است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز