خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علامه طباطبائی "دستگاه برتر در زمینه پاسخگویی مالی" شد

در نخستین دوره اعطای "نشان تندیس ملی پاسخگویی مالی دستگاه های اجرایی کشور"دانشگاه علامه طباطبائی از بین ۲ هزار موسسه و نهاد عمومی ارزیابی شده در زمینه تحقق حسابداری تعهدی به عنوان دستگاه برگزیده معرفی شد.

به گزارش ایلنا، درآئین اختتامیه سومین همایش "استانداردهای حسابداری بخش عمومی-تجربیات گذشته، مسیر پیش رو" که در محل مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دکتر اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور و مسئولان و مدیران منابع انسانی و مالی دستگاه ها و نهادهای عمومی کشور برگزار شد، هفت دستگاه و نهاد اجرایی که در زمینه تحقق شفافیت و انضباط مالی با پیاده سازی و اجرای استانداردهای بخش عمومی برگزیده شده بودند، معرفی شدند.

دانشگاه علامه طباطبائی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دانشگاه علوم پزشکی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور، هفت موسسه و نهاد کشور بودند که در این ارزیابی به عنوان برگزیده معرفی شدند و عملکرد آنان مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است این ارزیابی از کلیه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی که صورت های مالی سال ۱۳۹۴ آنها بر اساس نظام حسابداری بخش عمومی بر مبنای تعهدی انجام شده بود، صورت گرفت. در این مراسم از تلاش و کوشش دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و منابع دانشگاه و حسن آباقری مدیر امور مالی دانشگاه تقدیر شد و تندیس و نشان ویژه ای به آنان اهدا شد و از تلاش های مجموعه دانشگاه در تحقق این دستاورد قدردانی شد.

کد خبر : ۴۴۷۷۳۵