خبرگزاری کار ایران

خدمات هلال‌احمر ایران در غنا تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۲۹۳

معاون امور بین‌‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر درنامه‌ای به مدیرکل و دبیر ستاد آفریقای وزارت امورخارجه، خدمات هلال احمر کشورمان را در کشور غنا تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این نامه محمد‌شهاب‌الدین محمدی‌عراقی خطاب به مهدی آقا‌جعفری یاد‌آور شده است که مرکز درمانی هلال احمر کشورمان در غنا با استفاده از کمک‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه بهسازی و با حضور رئیس جمهور این کشور در سال 1393 افتتاح شد.

معاون امور بین‌‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در ادامه تصریح کرده است که با کمک نقدی هلال‌احمر ایران مرکز اداری-آموزشی صلیب سرخ غنا نوسازی شد.

محمدی‌عراقی همچنین به ساخت مرکز آموزش کمک‌های اولیه صلیب سرخ غنا با همکاری هلال احمر کشورمان اشاره کرد و افزود دکتر ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر، در آینده نزدیک به کشور غنا سفر خواهد کرد.

معاون امور بین‌‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در پایان این نامه آورده است با توجه به فرصت‌های موجود در مسائل مرتبط با سلامت در کشورهای آفریقایی به ویژه غنا، در صورت سرمایه‌گذاری مناسب و توجه کافی به این موضوع فرصت‌های بکر و منحصر به فرد در اختیار کشورمان و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است مرکز درمانی جمعیت هلال احمر ایران در آکرا پایتخت غنا از اوایل دهه 90 میلادی راه‌اندازی شد و تاکنون در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز