خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خبر داد:

نشت مونواکسید کربن، جان مادر خانواده را گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۲۶۳

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از فوت یک زن 60 ساله در اثر گازگرفتگی و نشت گاز مونواکسید کربن در منزل خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اعلام حادثه گازگرفتگی در محله خاک سفید، ساعت 2:58 دقیقه بامداد گفت:  ایستگاه 92 آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام و مشخص شد محل وقوع حادثه یک ساختمان مسکونی 3 طبقه بود که در هر طبقه یک واحد 40 متری قرار دارد.

وی با بیان اینکه حادثه در طبقه سوم این ساختمان اتفاق افتاده بود، ادامه داد: در این واحد گاز مونواکسید کربن منتشر شده و ماموران پس از باز کردن درب منزل با وضعیت کاملا بی‌رمق 3 تن از اعضای خانواده شامل مادر 60 ساله و 2 پسر 30 و 32 ساله وی شدند.

ملکی با اشاره به اینکه مصدومین بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شدند،‌اظهار کرد: پس از انجام معاینه مشخص شد مادر خانواده جان خود را ازدست داده است و دو فرزند وی نیز دچار مسمومیت بوده و سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با انجام بررسی‌های لازم توسط کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد استفاده همزمان از آبگرمگن دیواری و بخاری در یک منزل کوچک، بسته بودن تمامی درب ها و پنجره‌ها، استفاده از دودکش مشترک برای آبگرمکن دیواری و هود آشپزخانه و عدم نصب دودکش و کلاهک مناسب علت وقوع این حادثه بوده است.

به گفته ملکی این عملیات ساعت 4:15 بامداد امروز به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز