خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خبر داد:

فوت 238 تن بر اثر صدمات حوادث کار

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۹۸۱

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال 238تن به دلیل صدمات ناشی از حوادث کار در این استان فوت کردند.

به گزارش ایلنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، مسعود قادی پاشا افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 242 تن فوت شده 7 /1 درصد کاهش نشان می دهد.

وی از کل فوت شدگان ناشی از حوادث کار در 8 ماه امسال را 233 تن مرد و پنج تن زن اعلام کرد.

براساس قوانین موجود حوادث ناشی از کار با 2 ویژگی مشخص می شود؛ حوادثی که حین انجام وظیفه و حوادثی که به سبب انجام وظیفه رخ می دهند.

با بررسی آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از جمله مهم ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور است که با رعایت نکات ایمنی به ویژه در موارد کار در ارتفاعات می توان بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

در سال گذشته(1394) یکهزار و 494 تن در حوادث ناشی از کار در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن(1393) با آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 891 تن بود، 21 درصد کاهش داشت.

همچنین در سال گذشته از کل تلفات حوادث کار در کشور یکهزار و 479 تن، مرد و 15 تن زن بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز