خبرگزاری کار ایران

سازمان غذا و دارو بخشنامه داد؛

الزام مراکز درمانی برای تامین نیازها از تولیدات داخلی

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۵۶۴

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، طی بخشنامه ای از دانشگاه های علوم پزشکی خواست در تامین نیازهای مراکز درمانی، تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش ایلنا، رسول دیناورند در این بخشنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی خواسته در تامین نیازهای مراکز درمانی، تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند.

متن بخشنامه

پیرو نامه ۱۳۷۳۹۰/۶۵۵ مورخ ۲۸ /۰۹ /۹۴ درباره الزام مراکز درمانی برای تامین نیازها از تولیدات داخلی و ابلاغیه شماره ۷۹۴۲۹ مورخ ۳۰ /۱۱ /۸۴ ریاست‌جمهوری و براساس قوانین و دیگر مقررات و بخشنامه‌های ابلاغ شده از طرف هیئت وزیران و همچنین با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی، توسط مقام معظم رهبری، تامین نیاز های مراکز درمانی از تولیدات داخلی با کیفیت در اولویت قرار دارد. لذا خواهشمند است، دستور فرمایید در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، تمامی مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تبعیت از بخشنامه­‌های مذکور و خرید کالاهای تولید داخل که دارای پروانه ساخت معتبر از این سازمان هستند(صرفا کالاهایی که بر­اساس مندرجات وب سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، به آدرس www.imed.ir دارای پروانه ساخت معتبر است) اقدام نمایند.

بدیهی است، تمامی داروخانه‌های مستقر در مراکز درمانی دولتی که نسبت به عرضه کالاها و ملزومات پزشکی اقدام می­‌کنند نیز مشمول این دستورالعمل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز