خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

دشمن نمی‌تواند قصد شومی برای کشور ما داشته باشد/ نیروی متدین و آماده به‌رزم ما از هر تهدیدی جلوگیری می‌کند

فرمانده ناجا گفت: قرارگاه آموزش جهادی در ناجا راه‌اندازی شد که نتیجه آن کاهش تلفات و خسارات در نیروی‌انتظامی بوده است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع کارکنان مرکز آموزش مرزبانی "محمد رسول الله " ناجا در بیرجند بر ارتقاء آمادگی رزمی و جسمی سربازان تاکید کرد و اظهار داشت: با ورزش روح خود را بسازید و با توانمندی جسمی و روحی بالا، ماموریت‌های خود را انجام دهید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در این مرکز، حدود 2 هزار و 500 نفر از جوانان ایران اسلامی در حال آموزش هستند، گفت: جوانانی که نه تنها برای یک دوره کوتاه در خدمت نیروی انتظامی هستند بلکه افتخار یک نسل و عزت ایران اسلامی به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز از ظرفیت بالایی برخوردارند و دارای افتخارات زیادی هستند، گفت: لباس مقدس سربازی بر تن جوانان غیور مردی است که برای برقراری امنیت، نظم و آرامش کشور تلاش می‌کنند که باید به داشتن چنین عزیزان دلیرمرد افتخار کرد.

فرمانده ناجا خطاب به سربازان گفت: بعد از گذراندن دوره مقدس سربازی برای زندگی آماده‌تر خواهید شد و با تلاش و همت خود میهن اسلامی و کشور سرافراز ایران را می سازید. براساس دیدگاه دین مبین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز مقام معظم رهبری از جوانان به عنوان بالاترین سرمایه های کشور یاد شده است.

سردار اشتری افزود: فرماندهی معظم کل قوا، دیدار خود با جوانان را به عنوان بهترین لحظات زندگی‌شان یاد می‌کنند. در کشورمان به داشتن منابع، تجهیزات، امکانات و نیز سرزمین کهن و تاریخی خود افتخار می کنیم اما شما جوانان غیور، بالاترین افتخار و مهمترین سرمایه انسانی کشور به شمار می‌آید.

فرمانده ناجا بر اهمیت آموزش و نقش تاثیرگذار آن در اجرای ماموریت‌ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر، قرارگاه آموزش جهادی در ناجا راه‌اندازی شد که نتیجه آن کاهش تلفات و خسارات در نیروی انتظامی بوده است.

وی خطاب به سربازان مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله  ناجا، گفت: به هر میزان که آموزش‌ها را به بهترین روش فرا بگیرید قطعاً در زمان خدمت نیز برای شما مفید است به گونه‌ای که اشراف بالاتری در اجرای ماموریت‌های خود خواهید داشت بنابراین باید با چشمی باز و توانمندی بالا، بنیه دفاعی خود را ارتقاء دهید.

سردار اشتری در ادامه به سربازان توصیه کرد: در دوران خدمت هرچه می‌توانید بر معنویت خود بیافزایید زیرا محیط شما، محیطی معنوی و جهادی است که عطر شهید گمنام، فضا را عطرآگین کرده است.

سردار اشتری ادامه داد: من از مردم شریف استان خراسان‌جنوبی و مرزنشینان شیعه و سنی که تحت لوای جمهوری اسلامی ایران کنار یکدیگر به فکر آبادانی و پیشرفت کشور هستند، تشکر می‌کنم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه با حضور شما سربازان و همه رزمندگان عزیز در مرزبانی و انتظامی، امنیت کشور مثال‌زدنی است گفت: دشمن با توجه به قدرت و بنیه دفاعی ما نمی‌تواند قصد شومی برای کشورمان داشته باشد؛ قدرت دفاعی، تجهیزاتی و نیروی متدین و آماده به رزم ما از هر تهدیدی جلوگیری می‌کند.

کد خبر : ۴۴۳۷۸۵