خبرگزاری کار ایران

فوت مشکوک زن 51 ساله بر اثر سقوط از طبقه شانزدهم

قاسم. ک (۵۶ ساله) که به عنوان مظنون اصلی مرگ همسرش محسوب می‌شود؛ مدعی است که همسرش با شدت گرفتن درگیری‌ به سمت پنجره رفته و خودش را از طبقه شانزدهم به پایین پرتاب کرد.

به گزارش ایلنا، در ساعت ۳۰: ۱۴ مورخه 95/11/10 یک فقره فوتی به دلیل سقوط از طبقهٔ شانزدهم برج مسکونی فرهنگیان–بلوک E۳به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس خبر داده شد. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فوت مشکوک» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع حادثه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خانمی حدودا ۵۰ ساله بر اثر سقوط از محل سکونت‌اش در طبقه شانزدهم برج فرهنگیان جان باخته است؛ در ادامه تحقیقات کارآگاهان در محل سکونت متوفیه با آثار تخریب اموال و اثاثیه منزل مواجه شدند.

کارگاهان پرونده، تحقیقات از همسر متوفیه به‌ نام قاسم. ک (۵۶ ساله– بازنشسته) را در دستور کار قرار دادند.

قاسم در اظهارات اولیه مدعی شد که زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشته اما در ادامه، با انکار اظهارات اولیهٔ خود عنوان داشت که تخریب اموال داخل منزل به علت درگیری مابین او و همسرش ایجاد شده اما او هیچ دخالتی در سقوط همسرش نداشته است.

قاسم در خصوص نحوه سقوط همسرش از طبقه شانزدهم به کارآگاهان گفت: در یک لحظه و با شدت گرفتن درگیری، همسرم به سمت پنجره رفت و خودش را از طبقه شانزدهم به پایین پرتاب کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفیه و به جهت انجام تحقیقات تکمیلی، همسر متوفیه به دستور بازپرس محترم پرونده و و با قرار قانونی بازداشت و در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

کد خبر : ۴۴۳۶۰۹