خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ناجا:/۱/

قرارگاه انتخاباتی نیروی انتظامی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۱۸

سخنگوی ناجا از تشکیل قرارگاه انتخاباتی نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منتظر المهدی امروز در نشست خبری گفت: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه انتخابات قصد دارد تا امنیت در انتخابات را برای خلق حماسه دیگر تامین کند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ گفت: این سامانه به منظور رسیدگی به معضلات جامعه در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز به صورت پلی بین مردم و پلیس نیروی انتظامی است. تلفن ۱۱۰ نیروی انتظامی به نوعی اورژانس پلیس محسوب می‌شود و ما تلاش می‌‌کنیم در کمترین زمان ممکن به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

منتظر المهدی در خصوص پلاک‌گذاری موتورسیکلت دو کاربراتور خاطرنشان کرد: ما ۱۱ میلیون موتور سیلکت در کشور داریم که ۳ میلیون آن‌ها در تهران وجود دارد. یک و نیم میلیون از موتورهایی که در تهران وجود دارند در طول شبانه‌روز در خیابان‌ها تردد می‌کنند این موتورسیکلت‌ها به ازای هر ۱۶ کیلومتر ۳۸۰ تن آلاینده تولید می‌کنند که این آمار ۸ برابر بیشتر از استانداردهای جهانی است.

وی با اعلام آمار کاهش جان باختگان حوادث رانندگی خاطرنشان کرد: در ۸ ماه نخست سال جاری ما ۱۳ درصد در آمار جان باختگان رانندگی کاهش داشتیم بطوریکه نسبت به سال گذشته ۶ .۲ درصد آمار مرگ و میر‌ها کاهش پیدا کرد. ما با تلاش به دنبال روزی هستیم که حتی یک نفر هم در سوانح رانندگی جان خود را از دست ندهد.

سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص کشفیات کالاهای قاچاق گفت: در ۸ ماهه نخست سال جاری کشفیات کالاهای قاچاق توسط نیروی انتظامی ۴۲ درصد ارزش ریالی افزایش داشته است. ارزش کشفیات در ۸ ماه نخست امسال برابر با ۱۷ تریلیون و ۱۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۹۸۴ ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز