خبرگزاری کار ایران

توضیحات کمیته امداد درباره برداشت‌های نادرست از سخنان فتاح

روابط عمومی کمیته امداد با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص برداشت غیر واقعی برخی رسانه‌ها از صحبت‌های رئیس کمیته امداد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه روابط عمومی کمیته امداد به شرح زیر است: 

 «پیرو انتشار خبری در برخی رسانه‌های کشور با عنوان «فقط افراد شکم سیر در فتنه ۸۸حضور داشتند» که سبب ایجاد سوء تفاهم در برخی از مخاطبان شده است، به آگاهی می‌رساند، مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد طی سخنانی در سفر به استان قم با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به مشکلات اقشار محروم در جامعه، فقرا را به عنوان فریادهای خاموش نام برده و یادآور شد، شنیدن صدای آنان توسط مسئولان از واجب‌ترین مسایل جامعه ما است. 

وی توجه و رسیدگی به مشکلات محرومان جامعه را مهم‌ترین رسالت مسئولان و از اولویت‌های نظام دانست و گفت: علی رغم وجود تمامی مشکلاتی که برای خدمات رسانی به اقشار محروم وجود دارد، اما آنان در همه آزمون‌های خاص کشور همچون جنگ در کنار دولتمردان بوده و با تمام قوا برای سربلندی کشور خود تلاش کرده و بیشترین شهدا را تقدیم کشور کرده‌اند. 

آنان در هر شرایطی در کنار نظام جمهوری اسلامی حضور داشته و هرآنچه در توان داشته‌اند را برای پیروزی کشور و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند، بر همین اساس صدای آنان باید بیش از دیگر اقشار جامعه شنیده شود و ما مسئولان نیز باید برای بهبود زندگیشان با تمام قدرت تلاش کنیم. 

با عنایت به توضیحات بالا هر گونه برداشت از صحبت‌های رئیس کمیته امداد جهت دو قطبی کردن فضای جامعه و تقابل غنی، فقیر و سیاسی کردن موضوع کمک و رسیدگی به محرومان از سوی این نهاد تکذیب می‌شود.»

کد خبر : ۴۴۰۶۱۱