خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

ورود به مسائل اجتماعی رویکرد جدید هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۰۸۸

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمرگفت: استان خراسان شمالی به عنوان پایلوت کشوری در زمینه طرح کارآفرینی اجتماعی تعیین می شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر،  فرحناز رافع در دیدار با استاندار خراسان شمالی به برخی برنامه های این جمعیت نظیر اجرای طرح های کارآفرینی اجتماعی در 8 استان باهدف توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و برندسازی با نگاه جهانی اشاره کرد.

وی همچنین آمادگی این جمعیت را برای اجرای طرح های مشترک با سازمان های مردم نهاد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت خیران سلامت و تشکیل صندوق توسعه زنان در خراسان شمالی اعلام کرد.

محمدرضا صالحی؛ استاندار خراسان شمالی هم در این دیدار با اشاره به برنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر اجرای طرح کارآفرینی اجتماعی در چند استان، خواهان گنجانده شدن تمام 8 شهرستان خراسان شمالی در این طرح شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت لازم در استان برای برندسازی در حوزه های گوناگون ازجمله صنایع دستی وجود دارد، این امر را در توسعه اشتغال و نیز شناساندن هرچه بیشتر این استان در سطح کشور بسیار موثر دانست و خواهان کمک و مساعدت جمعیت هلال احمر در تکمیل و راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران خاص در استان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز