خبرگزاری کار ایران

تمرکز پلیس راه آهن بر توسعه امنیت ریلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۸۱۱

فرمانده پلیس راه آهن کشور بر تمرکز این پلیس بر توسعه امنیت ریلی با اتخاذ رویکردهای اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا اکبرشاهی در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس راه آهن کشور افزود: ساختار ماموریتی پلیس، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است و پلیس راه آهن با اولویت قرار دادن رویکرد اجتماعی، توفیقات بسیاری در بهینه سازی ماموریت ها و تسهیل امور به دست آورده است.

وی تامین امنیت مسافران و بار، حراست از خطوط ریلی، سالن ها، ابنیه و تاسیسات راه‌آهن را از اولویت های این پلیس معرفی کرد.

وی افزود: از شاخص ‌ترین اقدامات امسال پلیس راه‌آهن در حوزه اجتماعی، استقبال از مسافران نوروزی و نصب منشور اخلاقی در بیلبورد سالن‌های مسافربری راه‌آهن بود که مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس، ضمن اقتدار در مقابل برهم ‌زنندگان نظم باید در انتظام ‌بخشی به جامعه و در برخورد با مردم با چهره ای رئوف و مهربان ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مقتدر در جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر و درایت کارکنان متعهد خود، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی می کند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با تقدیر از فرماندهان استان های سراسر کشور در اجرای مطلوب ماموریت هفته ناجا و اربعین حسینی، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در یک سازمان علاوه بر برنامه ریزی، دانش و تداوم کار جمعی است که بدون آن، مطمئناً حرکتی انجام نخواهد شد.

سردار اکبرشاهی با تاکید بر مد نظر قرار دادن فرآیند پیش بینی، پیشگیری، مقابله و برخورد در حوزه ماموریتی از سوی فرماندهان خاطرنشان کرد: نکته سنجی، اهمیت به مولفه زمان در ماموریت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوری در یک مجموعه را به فعلیت تبدیل می کند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در پیش گرفتن رویکرد اجتماعی از سوی پلیس راه‌آهن، بی‌تردید در اقبال و اعتماد شهروندان، نهاد‌ها ، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین گردشگران خارجی نسبت به بهره‌برداری از راه‌آهن در سفرها ‌و ترابری کالا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سردار اکبرشاهی گفت: انجام شایسته این ماموریت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پلیس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری و از همه مهم‌تر برپایی اقتصاد مقاومتی، مطابق با فرمایش فرمانده معظم کل قوا به خوبی ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز