خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده رئیس جمعیت هلال‌احمر از پایگاه‌های امدادی اصفهان؛

گلایه امدادگران از حذف سهم ٤٢ درصدی هلال‌احمر از حق ثبت

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۶۲۱

رئیس جمعیت هلال‌احمر روز گذشته در سفر به استان اصفهان؛ سرزده از پایگاه‌های امداد و نجات بین‌شهری «چشمه لادر» خمینی شهر، «کردعلیا» تیران و کرون، «ازونبلاغ» فریدونشهر، «دامنه» فریدن، «حضرت ابوالفضل (ع)» نجف آباد و پایگاه ساحلی چادگان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سید امیر محسن ضیائی در سفر غیررسمی خود به استان اصفهان علاوه بر بازدید از روند خدمت‌رسانی و ارزیابی تجهیزات و امکانات پایگاه‌های شهرستان‌های استان اصفهان؛ در جمع امدادگران، نجاتگران و نیروهای خدوم و تلاشگر هلال‌احمر پایگاه‌های بین‌شهری استان حاضر شده و ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به آنها، پای صحبت‌ها و درد دل آنها نشست.

امدادگران و نجاتگران پایگاه‌ها در این بازدیدها خواستار تجهیز بیشتر پایگاه‌ها برای خدمت‌رسانی در شأن مردم شدند.

همچنین امدادگران در این بازدیدها مراتب گلایه خود را از حذف سهم هلال‌احمر از حق ثبت در بودجه سال آینده اعلام کرده و از دکتر ضیائی خواستار مطالبه به حق هلال احمر از مجلس و دولت و جلب حمایت‌های بیشتر شدند.

دکتر ضیائی هم در این زمینه با تقدیر از همه تلاشگران هلال‌احمر در پایگاه‌های امدادی، گفت: نیروهای صف هلال‌احمر در پایگاه‌ها همواره در خدمت به هموطنان آماده بوده و در سخت‌ترین شرایط از خودگذشتگی‌های بسیاری نشان داده‌اند.

دکتر ضیائی با اشاره به اینکه مجدانه پیگیر حقوق نیروهای خدوم هلال‌احمر برای خدمت رسانی در شأن مردم و برگرداندن سهم هلال‌احمر از حق ثبت است، عنوان کرد: به عنوان نماینده امدادگران، از دولت و مجلس خواسته‌ایم تا از هلال‌احمر در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام دهند؛ چراکه حذف سهم ٤٢ درصدی هلال‌احمر از حق ثبت، قطعا جفایی در حق امدادگران و نجاتگران خدوم کشور بوده و ناخودآگاه تاثیر خود را در خدمت‌رسانی به مردم نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است دکتر ضیائی در سفر به اصفهان از پایگاه‎های امداد و نجات بین‌شهری «قرقچی» میمه، «مورچه خورت» شاهین شهر و پایگاه در دست تکمیل چاله سیاه شاهین شهر نیز بازدید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین در جریان بازدید از موزه جمعیت هلال احمر اصفهان در دفتر یادبود این موزه نوشت: " توفیق یافتم از موزه جمعیت هلال احمر استان اصفهان بازدید کنم. مجموعه ای زیبا و ارزشمند از یادگار های فعالیت جمعیت از آغاز فعالیت خود در این شهر زیبا و تاریخی. همتی در خور تحسین جمع آوری شده که خاطره  فعالیت های خالص و تلاش های مردانی بزرگ را زنده می کند جمعیت هلال احمر در طی نزدیک به یک قرن فعالیت خود در ایران خدمات در خور تحسینی به مردم نیاز مند و آسیب دیده ارائه کرده و مشوق بسیاری از خدمات و فعالیت های بشر دوستانه و خیریه بوده و سرمایه اجتماعی بزرگی را به وجود آورده. مجموعه ای اینچنین می تواند این میراث گرانقدر را پاسدار باشد و برای علاقه مندان انگیزه هایی مثبت برای فعالیت های بعد ایجاد کند این تلاش سترگ را قدر می نهیم و برای همه خدمت گزاران این مجموعه آرزوی توفیق و سر بلندی داریم"

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز