خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

وجود 400 مدرسه اسلامی در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۴۱۶

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از وجود ۴۰۰ مدرسه اسلامی در کشور خبر داد و گفت: مدارس اسلامی می تواند راهگشای پیاده‌سازی سند تحول آموزش و پرورش باشد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد در پنجمین اجلاس دبیران کانون و مدیران هفت مدرسه اسلامی سراسر کشور که در دانشگاه امام صادق (علیه السلام) برگزار شد اظهارکرد: جامعه نیازمند مشارکت جدی مدیران متعهد، روحانیت و پدران و مادران برای تربیت سالم و اعتلای دانش ‌آموزان است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که مشارکت امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: 13 هزار مدرسه غیر دولتی در کشور وجود دارد که خدمات بسیاری را ارائه می دهند، اما این خدمات  دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به این که باید مدارس اسلامی به عنوان الگو در کشور مطرح شوند، افزود: بسیاری از فارغ‌التحصیلان مدارس اسلامی از مدیران ارشد نظام هستند.

گرد با بیان اینکه ذات مدارس اسلامی عام‌المنفعه است، تاکید کرد: ما نیز هرگونه حمایت از آنها را واجب می‌دانیم و این مدارس می‌تواند راهگشای پیاده‌سازی سند تحول باشد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به لایحه دائمی شدن مدارس غیردولتی در مجلس خاطرنشان کرد: این لایحه آخرین مراحل خود را طی می کند و به زودی عملیاتی کردن بندهای حمایتی آن آغاز می شود.

وی با اشاره به این که بندهای حمایتی درخصوص زمین می باشد، بیان کرد: اهدای فضای آموزشی و همکاری شهرداری در نقاطی که برای ایجاد فضای آموزشی به کمک خیرین امکان کمی وجود دارد ظرفیت‌های لازم نیز در این زمینه مورد شناسایی قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز